Obor21 - Primul Paște

Obor21 - Primul Paște
24 April, 2020

Primul Paște la Obor21 și poate cel mai tare Paște din viața noastră! Dincolo de starea de urgență și de obligativitatea distanțării sociale, ceea ce-i conferă oricum o notă de unicitate, noi, echipa de la Obor21 am avut parte de cea mai intensă săptămână premergătoare ever. Ceea ce ne-a făcut să cădem răpuși de oboseală și să savurăm, în liniște și somn, cele 3 zile de Paște. Satisfăcuți pentru că am trimis corect 99% din colete, motivați să ajungem la 100%, ca de fiecare dată.

Toate bune și frumoase când planifici, cu totul altceva când se întâmplă. Cred că știți și voi cum e când treci la practică ceea ce ai gândit pe hârtie! Așa-i? Dar să vă povestim cum a fost la noi... Am pregătit livrările de Paște din luna februarie. Porționarea mielului împreună cu specialiștii, denumirea pachetelor și estimarea greutății lor, zilele de livrare, producția propriu-zisă, aprovizionarea cu pungi pentru vidat și etichetare, setarea imprimantelor pentru printarea noilor coduri de bare și tot ce ținea de existența efectivă a produselor unice, de Paște.

Am lucrat la corelarea transporturilor către Hub, la alegerea zilelor pentru maximizarea numărului de livrări în condițiile respectării promisiunii noastre: de a aduce carnea proaspătă din gospodării sau stâne în cel mult 72 de ore de la sacrificare, la dispoziția clienților noștri.

Că tot a venit vorba, discuțiile cu ciobanii erau parafate, iezii și mieii planificați. Cu toate astea…

… achizitorul nostru nu a reușit să treacă întotdeauna de toate barajele poliției, deși era în tranzit prin zonă și avea toate documentele în regulă. Una dintre cursele cu animale din Botoșani, dinspre stânele noastre către abator, a întârziat aproape 3 ore pentru a arăta documentele celor 9 (nouă) filtre care ne-au oprit. Am alergat mult, ne-am întors, am ocolit, ne-am adaptat cu gândul doar la responsabilitatea imensă pe care ne-am asumat-o față de clienții noștri.

La Hub, altă poveste. Sistemul informatic a început să funcționeze în a doua parte a primei zile de livrare (miercuri, 15 aprilie). Primele 75 de colete au fost făcute manual, unul câte unul, de aici și câteva inevitabile erori. După ce am repornit lucrul în regim automatizat, cu cititori de coduri de bare, am avut frână în a realiza mai multe livrări pentru că platforma curierului era suprasolicitată iar printarea AWB-urile a devenit extrem de anevoioasă.

La un moment dat, intrasem în pană chiar și de plicuri autoadezive. Apoi a cedat Imprimanta, la fel de inexplicabil precum și-a revenit. În consecință abia joi noaptea am închis mai toate coletele și am imprimat documentele pentru curier. În Vinerea Mare am finalizat și livrat toate comenzile clienților noștri.

Una peste alta, am avut o experiență unică, o ocazie cu care am înțeles mai bine ce trebuie îmbunătățit, ce nu a mers perfect. Nu ne-am oprit nicio secundă, am remediat din mers întrucât obiectivul a fost unic: livrarea coletelor pentru masa de Paște. Fiindcă Paștele nu se reprogramează.

Așa că vouă vă mulțumim mult pentru încredere. Ne onorează și ne obligă. Și promitem să ne străduim să ne iasă perfect. De fiecare dată. Și sperăm că așa va fi, de fiecare dată.

Comentariile tale
Sandra
22.05.2020
Ati facut o treaba minunata! Multumim!
Adaugă Comentariu

Trebuie să te loghezi pentru a adăuga un comentariu. Dacă nu ai cont, îți poți crea unul pentru tine. Înregistrarea este gratuită!